Sunday, February 19, 2006

With a Thanks to Von, here's a GREAT Correction

Fake !

Danish paper denies publishing new apology for cartoons in Saudi papers
By Haaretz Service and Reuters

The Danish newspaper that published the Mohammed cartoons said Sunday that it had not published an apology to Muslims in Saudi Arabian newspapers, but that these newspapers had simply republished an apology posted on its web site earlier this month.

Full-page advertisements appeared in Asharq al-Awsat, which is printed around the Arab world, as well as the local al-Riyadh and al-Jazira.

One can only wonder, who paid for what?


von Schlichtningen said...

Yes, that is interesting to find out who paid. In the Danish press the speculation is "some companies".

von Schlichtningen said...

Pastorius, I have not received any email yet...